lørdag den 23. oktober 2010


Agnes Obel -Riverside

Antony & the Johnsons -Imagine

Tim Buckley -Song to a Siren

Thomas Dybdahl -Song to the Siren

Jan Johansson -Visan från Utanmyra

Feist -Intuition

Jamie Cullum -Gran Torino

Bon Iver -Skinny love

Yoav -Spidersong

Murder -When the bee's are Sleeping

Jack Johnson - Breakdown

Jack Johnson -If i could

Arthur russel -Home away from home


Jeg kan vist godt afsløre at det ikke ligefrem er de mest muntre sange. Det er lidt svært at have "lov" til at være mut når man er sammen med så mange friske ansigter hele tiden på skolen, så de sidste tre dage har jeg haft tid til at være mut. Hvilket sikkert også kan være sundt en gang i mellem. Kender i det at det nogen gange kan være hårdere at se andre "lide" end selv at gøre det? Yderpunkterne i "If I could" passer nogenlunde på en situation en af mine nærmeste skal igennem netop nu. (Jeg fortryder sikkert jeg skrev det her senere, men nu får det lov til at stå her lidt endnu..)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar