mandag den 18. april 2011

KOM IND I KAMPEN

PhotobucketPhotobucket

Her er et eksempel på en rigtig fin arktikel fra det amerikanske Vogue. Der er flere fordele ved det magasin. 1: det koster 3.99dollas = ca. 20kr. og 2: de bringer glimrende artikler.
Det amerikanske Vogue ser ud til at have forstået at det at være interesseret i mode ikke nødvendigvis behøver betyde at man ikke kan se ud over sin egen næsetip. Jeg er efterhånden lidt småtræt af at læse om folks garderober og personlig udvikling. Så træt at jeg nu holder fingrene fra bladene på hylderne og holder mig opdateret på nettet. Er jeg den eneste der synes at de danske modeblade sagtens kunne krydre deres blade med lidt god journalistik?

1 kommentar:

  1. Nej det er du ikke..
    Min kollegiegang har fine toiletter, hvor der findes fine Euroman-blade.
    Selvom det er lavet til mænd, kan de skrive ordenlige artikler og tilnærmelsesvis lave god journalistik - det variere fra blad til blad
    .. også elsker jeg at de har 1-3 sider om elektronisk dimser ;D

    Men sandt, mode med mere finder jeg som oftest også på nettet..
    /Siforama

    SvarSlet